.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز .... تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است / هراز یکطرفه شد
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز ....(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود. سریال های نوروزی آی فیلم چیست؟
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود.(ادامه)
شگفتی‌های دختر هنرمند ۷۰سانتی شمالی در تهران
شاید با دیدنش لحظه ای مکث کنید. جثه ای ۷۰ سانتی با حداکثر ۱۵ کیلوگرم وزن، دراز کش بر روی میزی خوابیده خالق آثار هنری زیبایی باشد. روایت ما از هنرمندی های «فریبا معصومی» را بخوانید: (ادامه)
پوشش بازیگران زن ومرد درجشن حافظ/عکس
پانزدهمین مراسم جشن حافظ شب گذشته به حضور پر رنگ بازیگران سینما و تلویزیون در تالار وزارت کشور برگزار شد . (ادامه)
ساعت پخش سریال‌های ماه‌مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر/ نمایشگاه آثار فریبا معصومی هنرمندمعلول
(ادامه)
تصاوير/ زندگی يك معلول هنرمند گيلاني
(ادامه)
فریبا، دختر تنهای فومن منتظر حمایت مسئولان
(ادامه)
شمال نيوز: در کنج روستای صالح‌سرا شولم بخش سردار جنگل شهرستان فومن در خانه‌ای قدیمی که هنوز بوی کاه و گل می‌دهد دختری زندگی می کند به نام "فریبا معصومی" که رنگ زندگی برای او با همه فرق می کند. قصه پرغصه دختر فومنی
شمال نيوز: در کنج روستای صالح‌سرا شولم بخش سردار جنگل شهرستان فومن در خانه‌ای قدیمی که هنوز بوی کاه و گل می‌دهد دختری زندگی می کند به نام "فریبا معصومی" که رنگ زندگی برای او با همه فرق می کند.(ادامه)
تصویری/ زندگی فریبا معصومی معلول هنرمند
(ادامه)
تعیین ساعت پخش سریالهای ماه رمضان
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.